Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Navarro es nega a comparèixer al Parlament per Método 3

El líder del PSC acusa CiU de voler "confondre la gent" amb "cortines de fum"

(ACN)

Navarro assegura que es creu les explicacions de l'exsecretari d'organització , José Zaragoza i la gerent i diu que posa "la mà al foc" per ells

El líder del PSC, Pere Navarro, s'ha mostrat "indignat" amb CiU i la seva petició perquè el socialista comparegui al Parlament pel cas de Método 3, després que la jutge del cas hagi imputat la gerent del partit, Lluïsa Bruguer.

Segons Navarro, CiU només pretén "confondre la gent" i llençar "cortines de fum" amb la intenció de "tapar les seves vergonyes". "No se'm pot posar en peu d'igualtat que a Mas pel cas Palau i a Rajoy per Bárcenas", ha criticat el socialista.

Navarro, a més, ha insistit que el PSC "no té res a veure" amb els espionatges de Método 3 i ha assegurat que es creu l'exsecretari d'Organització, José Zaragoza, i la gerent. "I com que me'ls crec, poso la mà al foc", ha dit.

Más información

En un altra ordre de coses, Navarro creu que Convergència tira la pilota endavant situant la consulta al segon semestre del 2014 i els retreu que no negociïn abans amb Rajoy. Finalment, Navarro ha anunciat que demà el seu partit demanarà al ple monogràfic de joventut que els joves de 16 anys puguin votar.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir