Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Divendres, dia Tata Martino

L'argentí viurà divendres el primer dia com a blaugrana. Arribarà a Barcelona , signarà el seu contracte per dues temporades i serà presentat. El tècnic podria dirigir el seu primer partit dissabte, davant el Valerenga a Oslo

La presentació oficial de Gerardo Tata Martino com a nou entrenador del Barça serà el proper divendres, amb l'equip a Oslo preparant el partit amistós de dissabte davant el Valerenga. El tècnic argentí, que firmarà contracte per dues temporades, podria viatjar dersprés cap a Noruega, per dirigir ja el partit davant el Valerenga de dissabte.

Martino arribarà a Barcelona amb dos homes de la seva màxima confiança. Es tracta de Jorge Pautasso, que farà les funcions de segon entrenador, i d'Elvio Paolorosso, preparador físic. Quan el nou entrenador sigui a Barcelona, es parlarà amb ell per tal d'encabir al seu staff tècnic a Jordi Roura, Rubi i Altimira, que han quedat en situació compromesa després de la sortida del seu cap, Tito Vilanova.

Más información

Precisament Roura i Rubi seran els encarregats de dirigir a l'equip des de la banqueta en el partit que el Barça jugarà demà a Munic davant el Bayern de Guardiola.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir