Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La paciència dels viatgers de Rodalies, a prova un cop més

Avui es produeixen retards d'almenys quinze minuts a les línies R1, R3 i R4 per les obres a l'estació de l'Hospitalet de Llobregat

Un tren de Rodalies a l'estació de l'Hospitalet(ACN)

Un tren de Rodalies a l'estació de l'Hospitalet

S'està remodelant la zona de les vies i algunes d'elles es troben fora de servei

Els trens de les línies R1, R3 i R4 acumulen aquest dilluns al matí retards que poden ser superiors al quart d'hora per les obres de remodelació de la platja de vies i les andanes de l'estació de l'Hospitalet de Llobregat, segons han informat Adif i la companyia Renfe.

Els retards han començat a les vuit del matí d'aquest dilluns, el primer dia després de l'aturada de dues hores aquest dissabte a causa de les mateixes obres, que han deixat algunes de les vies fora de servei. Està previst que els treballs s'allarguin uns dos mesos, segons han apuntat fonts d'Adif.

Más información

També a Ferrocarrils de la Generalitat, per una incidència tècnica a les instal·lacions de Plaça Catalunya, les línies S1 i S2 (a Terrassa i Sabadell) s'aturen a totes les estacions en tots dos sentits. La línia L6 (Reina Elisenda) circula amb tren llançadora entre Sarrià i Reina Elisenda amb freqüències de 6 minuts.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir