Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El PSC reclama pressupostos al Govern

Reacció de l'oposició un cop conegut l'objectiu de dèficit per aquest 2013. Els socialistes demanen al govern que presenti pressupostos tant aviat com sigui possible, mentre que Iniciativa clama perquè no es faci cas d'un objectiu que titllen "d'autèntica barbaritat"

Imatge d'arxiu del portaveu del PSC al Parlament, Maurici Lucena.(XAVIER SÁNCHEZ)

Imatge d'arxiu del portaveu del PSC al Parlament, Maurici Lucena.

El PSC exigeix a l'executiu d'Artur Mas que presenti els pressupostos de la Generalitat amb celeritat amb l'objectiu fixat del 1'58%. Una xifra que malgrat que qualifiquen d'insuficient consideren que s'ha de complir en la mesura que de no fer-ho això crearia una mala imatge i els mercats penalitzen els governs que no compleixen els seus compromisos.

Maurici Lucena portaveu parlamentari del PSC, recordava a més que l'executiu no veia malament l'1 i mig a principis d'any. El PSC insta a l'executiu a evitar fer més retallades augmentant el nivell d'ingressos.

Qui no està d'acord en complir l'objectiu de dèficit és Iniciativa per Catalunya. El seu líder, Joan Herrera, fa una crida a la desobediència. Creu que la manera és plantar-se davant d'un sostre que qualifica d'autèntica barbaritat i que no es pot assumir perquè porta Catalunya a un escenari de major recessió.

Más información

En aquest sentit els ecosocialistes reclamen una actitud ferma de l'executiu d'Artur Mas.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir