Un polígon de la ciutat de Lleida sense enllumenat per un robatori de coure
La Guàrdia Urbana de Lleida atrapa uns lladres de coure que estaven robant el cable dels fanals i un transformador del polígon Activa Park de Lleida. El robatori va deixar a les fosques aquesta zona
Un polígon de la ciutat de Lleida, el polígon Activa Park, ha quedat sense enllumenat públic, per un robatori de cable de coure als fanals i al transformador. Els lladres van actuar la nit passada, però la Guàrdia Urbana els va poder enxampar abans de poder fugir.
El regidor de promoció econòmica i alcalde accidental de Lleida, Rafel Peris, explica que s'està treballant per recuperar l'electricitat a la zona. Peris apunta que "s'ha vist afectat el subministre d'energia de la zona, bàsicament enllumenat públic, però els equips de l'ajuntament estan treballant per tal que quedi minimitzat". S'espera que entre avui i demà la llum torni a la normalitat.
Per aquest robatori s'han detingut dos homes, de 35 i 29 anys veïns de Lleida i nacionalitat espanyola. S'està investigant si són els causants de diversos robatoris de coure, en els darrers temps, a la ciutat de Lleida.
Más información
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
L'alcalde accidental de Lleida, Rafel Peris, explica que es tornarà a la normalitat en breu




