A la presó dos joves que assaltaven a persones grans
Segons els Mossos es dedicaven a assaltar persones grans al portal de casa seva per robar-los joies o qualsevol objecte de valor que portessin a sobre
La Unitat d'Investigació de la comissaria de Sant Martí i la d'Horta-Guinardó han detingut dos homes de nacionalitat romanesa de 22 i 29 anys a qui relacionen amb tres robatoris violents que hi va haver entre el mes de juny i principis d'aquest mes a gent gran dels dos districtes.
En els tres casos van buscar víctimes d'edat avançada, les seguien discretament fins a casa seva, entraven amb elles al portal i allà les amenaçaven perquè els donessin el que portaven a sobre. Si d'entrada no ho feien, agredien aquestes persones grans sense cap mirament provocant-los lesions i seqüeles psicològiques greus, segons la policia.
Els presumptes lladres, que actuaven sempre junts, van ser detinguts pels mossos. No tenien antecedents. El jutge de guàrdia els ha enviat a la presó.
Más información




