Pressió de l'ANC a Mas
Els organitzadors demanen per carta al President que participi a la Via Catalana a la plaça Sant Jaume. La carta també l'han rebuda els consellers i diputats, entre d'altres

(ACN)

L'endemà que la Vicepresidenta de la Generalitat, Joana Ortega, digués que el Govern en bloc no hi hauria de ser i que cadascú hauria d'escollir lliurement, l'ANC pressiona i demana per carta a Artur Mas i als diferents els consellers que formin part de la cadena humana, i a més a més que ho facin com a govern, és a dir, al tram de la plaça Sant Jaume. Ho ha explicat la presidenta de l'Assemblea, Carme Forcadell, a l'Hora L de la SER Catalunya.
A la carta adreçada al President, es recorda que la societat catalana ha trobat en temps de crisi un projecte il·lusionant com és la construcció d'un estat propi i és per això li demana que en formi part. També han rebut carta, entre d'altres, la presidenta del parlament o els diputats i diputades de CiU, ERC, PSC, ICV i la CUP.
Más información
La pressió de l'ANC no acaba aquí, ja que Carme Forcadell també ha reclamat avui que l'endemà de la diada el govern convoqui ja la consulta.
Sobre si es podran unir o no els 400 Km, aquesta continua sent la gran preocupació dels organitzadors. Estan convençuts que hi anirà molta més gent de la que s'haurà inscrit, però adverteixen que això no garanteix que s'acabin omplin tots els trams.




