La UNED ofereix idiomes a meitat de preu als estudiants de la UdG
La universitat d'educació a distància ha arribat a un acord amb la Universitat de Girona perquè tota la comunitat d'alumnes, professors i PAS -unes 15.000 persones- pugui estudiar al servei de llengües de la UNED amb una tarifa bonificada.

(MÀXIM CASTILLO)

La directora de la UNED a Girona, Montse Palma, ha explicat els detalls de l'acord amb la UdG en una entrevista a l'Hora L.
També ha parlat de les obres que han començat a la factoria cultural de la Coma-Cros de Salt, i que permetran traslladar-hi, previsiblement a final de curs, la seu central de la UNED situada al Barri Vell de Girona.
Palma també ha "dibuixat" el perfil tipus d'alumne gironí de la UNED i ha comentat l'oferta docent d'una universitat que també té delegacions a Figueres i Olot.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
'HORA L' La UNED i la Universitat de Girona estrenyen relacions




