El PSOE intenta rebaixar la polèmica per les paraules de Belloch
Els socialistes desautoritzen l'alcalde de Saragossa però no ho fan públicament per evitar que les seves manifestacions tinguin més ressò
"Van ser manifestacions molt desafortunades", diuen membres de la direcció del PSOE, que ahir, a la reunió de l'executiva, van aprofitar per desautoritzar l'alcalde de Saragossa. Però, tot i que aquests pronunciaments afecten la imatge dels socialistes, Ferraz ha decidit no respondre públicament, donar-li un perfil baix per evitar, precisament, que tinguin més ressò.
És el que ha fet aquest matí Rubalcaba a Alacant, en un acte en què ha coincidit amb Pere Navarro, i en què li preguntaven pel què ha dit avui Juan Alberto Belloch. S'ha limitat a dir que no havia escoltat aquestes declaracions i que no acostuma a comentar declaracions que no ha escoltat.
La direcció del PSOE insisteix que el seu full de ruta és la reforma de la Constitució, que subscriuen tots els seus barons, però és conscient que l'anomenada vella guàrdia ha aixecat la veu en contra i això té repercussió mediàtica. Reconeixen que tenen una tasca pendent: explicar millor la seva proposta per Catalunya. Pel que fa al PSC, entenen que hi ha una part del PSOE, aquesta vella guàrdia, que està ancorada en el passat i a la qual ara li tremolen les cames. També optaran per no respondre públicament per no donar més protagonisme.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Belloch diu que "el Senat pot suspendre l'autonomia catalana en una tarda"




