Càncer per treballar a la planta de Repsol
Una sentència avala que un treballador de Repsol a Tarragona pateix càncer per l'exposició a productes químics. El text també recull que l'home no anava prou protegit

Una imatge del polígon petroquímic de Tarragona(CADENA SER)

El treballador té un limfoma fol·licular i està de baixa des del 8 de gener de l'any 2010. El jutjat social número 1 de Tarragona ha reconegut l'origen professional en el càncer que pateix l'home que treballa a una subcontracta que s'ocupava de tasques de manteniment als forns d'olefines de les instal·lacions de Repsol.
El col·lectiu ronda aplaudeix la resolució i assegura que demandaran a l'Empresa.
Per la seva part Repsol ha assegurat a la Cadena SER que l'empresa no ha estat demandada i que de moment no tenen coneixement dels fets ja que no formen part del procediment obert pel jutjat del social número 1 de Tarragona.
Más información




