Iniesta renovarà cinc temporades més
Segons ha anunciat el vicepresident esportiu del club, Josep Maria Bartomeu, que va concretar el fitxatge d'un porter per a la temporada que ve, així com la continuïtat del director esportiu, Andoni Zubizarreta

Iniesta habla del inicio de temporada

En unes declaracions a BTV, Bartomeu també ha comentat que està descartada la possibilitat de fitxar a una davanter centre, així com a acudir al mercat d'hivern per reforçar l'equip.
"Iniesta renovarà si o si. Les negociacions estan en marxa i les dues parts tenim la voluntat d'arribar a un acord. La durada del contracte d'Iniesta serà la màxima que preveu la llei: cinc anys. No serà la seva última renovació amb el Barça", ha assegurat Bartomeu .
El vicepresident esportiu també ha revelat que, en contra del que es presumia, el Barça fitxarà un porter per a la temporada que ve en substitució de Víctor Valdés i no dos (Reina i Ter Stegen).
Pel que fa a la renovació de Zubizarreta, Bartomeu considera que ha estat "una de les millors decisions d'aquesta junta directiva" i que les negociacions encaminades a la seva continuïtat "progressen molt adequadament".




