Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Homs diu que a la reunió amb Rubalcaba s'ha començat a construir un "consens sobre el diagnòstic"

El Govern subratlla que hi ha espais per construir un diàleg amb el PSOE però també amb el PP i no descarta una reunió discreta amb el president espanyol

El portaveu del Govern, Francesc Homs, ha qualificat "d'important" la reunió d'aquest divendres entre el president de la Generalitat, Artur Mas, i els líders del PSOE, Alfredo Pérez Rubalcaba, i del PSC, Pere Navarro. Important perquè "comença a construir-se un consens sobre el diagnòstic", és a dir, els líders estatals comencen a reconèixer que existeix un "problema" entre Catalunya i Espanya.

Més enllà de la conversa amb Rubalcaba, Homs ha destacat que al Govern "li consta" que Mariano Rajoy, també és d'aquesta opinió, lluny del que passava fa uns mesos, quan l'executiu estatal minimitzava el procés català.

A resposta de la premsa, Homs no ha descartat una pròxima reunió discreta entre Mas i Rajoy.

Más información

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir