Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Glòries es prepara per l'enderroc

L'Ajuntament mantindrà durant totes les obres de deconstrucció de l'anella viària 3 carrils de circulació per als vehicles que entren i surten de la ciutat

undefinedAJUNTAMENT DE BARCELONA

L'Ajuntament mantindrà durant totes les obres d'enderrocament de l'anella de Glòries 3 carrils de circulació per als vehicles que entren i surten de la ciutat per la Gran Via. Els responsables de mobilitat reconeixen que hi haurà més cues, però que no es produirà cap caos de trànsit. Els treballs previs comencen ja aquest cap de setmana.

Pel viaducte de Glòries circulen cada dia 100 mil vehicles i per sota, altres 54 mil. Per garantir la mobilitat, en la FASE 0, abans d'enderrocar l'anell viari, l'Ajuntament donarà continuïtat a alguns carrers que ara queden tallats, de forma que es converteixin en un itinerari alternatiu a la plaça. És el cas de Castillejos que creuarà l'Avinguda Diagonal o la connexió entre Badajoz i independència.

Más información

L'enderroc de l'anell viari es començarà a fer al mes de febrer. Primer pel cantó mar (FASE 1) i després per la banda muntanya (FASE 2). En tot moment es mantindran 3 carrils per cada sentit a la Gran Via.

El tinent d'alcalde d'hàbitat urbà, Antoni Vives, creu que les alternatives seran suficients i recomana als ciutadans que s'informen abans de creuar aquesta zona.

Un cop acabades les obres, quan la Gran Via creui la plaça en superfície, la velocitat mitjana dels vehicles es reduirà en 3 quilòmetres per hora respecte a la situació actual i les cues augmentaran.

El cost de les obres d'enderroc i urbanització de la zona costaran més de 30 milions d'euros.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir