Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els bisbes demanen perdó

Els bisbes catalans reclamen que es continuï investigant el període històric que va de la Segona República fins a la recuperació de la democràcia, passant per la Guerra Civil i la Dictadura de Franco

En una nota que firmen tots els bisbes de Catalunya, reunits avui a Tiana, reclamen que es conegui tota la veritat per propiciar la reconciliació -diu el document- entre tots els ciutadans i demanen perdó

Els pesos pesants de l'Església catalana admeten que la polèmica beatificació de més de 500 màrtirs a principis d'aquest mes a Tarragona no pot quedar com un acte que "quedi per la història" i prou.

Más información

Aquesta macrocerimònia va aixecar molta polseguera política perquè la beatificació d'aquest mig miler de màrtirs del segle XX a Espanya es va consumar sense fer cap referència a les víctimes del franquisme i sense que l'Església reconegués com a error haver donat suport al franquisme. Ho ha fet avui.

En aquesta carta firmada a Tiana, els bisbes en ple demanen perdó pels errors que en un "passat més o menys llunyà hagin pogut cometre"

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir