Vila reconeix que el govern estudia vendre els pisos socials de l'INCASOL
Esquerra Republicana ja ha advertit que s'oposarà a la privatització de la vivenda social i dels terrenys on estigui previst construir habitatges d'aquest tipus

(ACN)

El Conseller de Territori, Santi Vila, reconeix que el govern català està analitzant la possibilitat de vendre els pisos públics que ara té l'INCASOL per aconseguir ingressos. El conseller diu que si això s'arribés a fer, la condició és que els diners que s'obtinguin s'utilitzin per fer polítiques d'habitatge.
El govern català està analitzantquins dels seus actius es podenvendre o concessionarper obtenir ingressos que li permetin complir el pressupost de 2014.I segons publica avui el diari La Vanguardia un d'aquests elements podrien ser els 14.000 pisos de protecció oficial que té l'Institut Català del Sol. El Conseller Santi Vila reconeix que existeix aquesta possibilitat i ha volgut destacar que si es fa, els recursos que s'obtinguin s'han d'utilitzar per fer polítiques públiques d'habitatge " a diferència del que han fet altres comunitats".
Más información
Esquerra Republicana, amb quiel Govern de CiUha d'aprovar els pressupostos de 2014,ja ha advertit que s'oposarà a la privatització de la vivenda social. Només acceptaria quel'Institut Català del Sòl vengués terrenyson no estigui previst construir habitatges protegits. Iniciativa per Catalunya ha acusat el Govern d'Artur Mas directament de vendre's el país.




