Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Emmordassen un botiguer en un assalt presumptament planificat per l'exparella | 05-12-2013

Els Mossos a Lleida busquen dues persones que juntament amb 4 més, haurien emmordassat el propietari d'una botiga que ven llavors de marihuana, a Tàrrega. L'exparella de la víctima podria haver planificat el robatori contractant sicaris.

Aquest episodi violent es remunta a l'agost, i no ha estat fins aquesta setmana que les investigacions han propiciat la detenció d'alguns dels sospitosos, entre ells l'exparella de la víctima.

I pel que sembla, els Mossos creuen que va ser aquesta dona i el seu actual company sentimental qui van planificar el robatori a la botiga, i després a la casa. Haurien contractat els serveis de 4 homes, sicaris, que són els que presumptament van cometre l'assalt a la botiga de venda de marihuana, i a la casa, en busca de diners i objectes de valor.

Un dels 4 detinguts va explicar que van assaltar armats l'establiment, van emmanillar a la víctima, el van lligar de peus i mans i el van tancar al lavabo. Li van prendre, entre altres, un braçalet d'or que s'ha pogut localitzar en un comerç de compra-venda d'or de Mataró i que ha estat clau en les indagacions.

Falta encara localitzar a dos dels assaltants. El jutjat de Cervera ha decretat presó per tres dels homes arrestats per dos delictes de robatori amb violència i intimidació, i un altre de detenció il.legal. La dona ha quedat lliure amb càrrecs.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir