Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Detingut un cinquè integrant del "Proyecto Pilla Pilla"

La Policia Local de Les Franqueses va destapar el cas després de detectar els vídeos dels arrestats a la xarxa. Entre els detinguts hi ha el suposat líder del grup, amb vincles amb l'ultradreta

Aquests individus actuaven en grup i es dedicaven a burlar-se de persones homosexuals penjant les seves imatges a internet. Es feien passar per menors d'edat i citaven les víctimes per riure-se'n. Els mossos han imputat un menor i han identificat una setena persona, que està en parador desconegut. El jutjat el citarà a declarar.

La Policia Local de Les Franqueses va detectar diversos vídeos a internet, que aquests individus penjaven durant poques hores, conscients que estaven cometent un delicte. Els agents van aconseguir descarregar almenys 4 vídeos, prova irrefutable de les burles i persecució a les víctimes. També van poder fer captures de pantalla dels xats que van mantenir amb elles per citar-les amb enganys. A més, els agents van identificar el lloc que apareixia a les imatges: una zona apartada pròxima a l'estació del nord de Granollers, ja dins el terme municipal de Les Franqueses.

Van identificar el líder del grup, un jove ucraïnès de 21 anys, Mikola Zatkalnitsky, àlies el Ruski, que amb 4 individus més, tots ells coneguts de la policia, que es dedicaven a perseguir persones homosexuals i exposar-les públicament. El líder tenia contactes amb grups feixistes de l'Est i el seu proyecto pilla pilla és un clon d'Occupy Pedofylia, que a Rússia, s'han convertit en justiciers que persegueixen i torturen homosexuals.

Els mossos van detenir anit a un cinquè membre d'aquest grup, seguit per persones d'ultradreta.

El van arrestar arran de les declaracions que van fer alguns dels seus companys detinguts per la policia unes hores abans. Són tots veïns de Les Franqueses, de Corró d'Avall i Bellavista i tenen entre 19 i 24 anys. Han imputat també un menor d'edat i han identificat una setena persona, membre d'aquest grup, que actualment està en parador desconegut, motiu pel qual serà citada a declarar en qualitat de denunciada per part del jutjat encarregat d'aquest cas. Estan imputats per un delicte contra la integritat moral, coaccions i provocació a la discriminació per motius homòfobs.

Els agents també sol·licitaran al Jutge el tancament judicial dels perfils a Facebook i a Twitter i del grup creat a la pàgina web www.hispachan.org

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir