"El Nom" prorroga al Teatre Goya i Joel Joan prepara una sèrie de televisió
L'obra de teatre "El Nom", dirigida i protagonitzada per Joel Joan, prorroga funcions fins al 9 de febrer al teatre Goya de Barcelona després de ser vista per 80.000 espectadors


A més Joel Joan prepara una sèrie autoparòdica de televisió titulada "El crack"
La comèdia francesa "El nom" de Matthieu Delaporte i Alexandre de la Patellière es va estrenar a Barcelona el mes d'octubre del 2012 amb versió de Jordi Galceran. Des d'aleshores ha estat un èxit tant en la seva estada a Barcelona com en la gira per Catalunya .
Más información
A l'obra, la discussió sobre el nom que una parella vol posar al seu fill fa que caiguin les convencions socials dins d'una reunió d'amics i familiars que decideixen dir tot el que pensen els uns dels altres . El director i protagonista de "El Nom" Joel Joan creu que "surten aquelles coses que no ens hem de dir mai perquè sinó la convivència seria insuportable, hi ha coses que si les dius , pots ferir" i afegeix "el nom que posem a les nostres criatures parla molt de qui som" . L'obra arribarà al final del seu trajecte el 9 de febrer amb el teatre ple i amb el premi butaca a Lluís Villanueva com a millor actor de repartiment. La resta d'actors de "El Nom" són Xavi Mira, Sandra Monclús i Mireia Piferrer.
L'obra ha suposat el debut en la direcció de Joel Joan qui prepara una comèdia televisiva "transgressora i autoparòdica" titulada "El crack" que com explica Joel Joan "barrejarà realitat i ficció en la línia de comèdies americanes com "Episodes" "Seinfield" o "Louie". La sèrie es podria començar a gravar a partir d'abril, la protagonitzarà el propi Joel Joan i es veurà per tv3.




