Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Terres de l'Ebre i Pallars Jussà, les més castigades per l'atur

La crisi està eixampla les diferències entre territoris. És la conclusió d'un estudi de CCOO que apunta que les Terres de l'Ebre i el Pallars Jussà són les que més han patit la destrucció d'ocupació entre 2009 i 2013

El mapa mostra l'evolució de l'atur a les comarques catalanes(CADENA SER)

El mapa mostra l'evolució de l'atur a les comarques catalanes

A l'altre extrem estan el Ripollès i la Garrotxa

El Priorat, el Pallars Jussà i la Ribera d'Ebre són les comarques amb més increment d'atur. Entorn a un 50 per cent d'increment en 3 anys. Al Ripollès només ha crescut un 2'5 per cent. Les distàncies en el nivell d'ocupació entre comarques s'estan eixamplant en relació directa al desenvolupament industrial a les zones.

El líder de CCOO, Joan Carles Gallego, creu que s'ha d'apostar per polítiques de regeneració de l'activitat perquè hi ha comarques a dia d'avui molt afectades.

Más información

El mapa de l'atur apunta que, entre 2009 i 2013, hi ha un augment de 240.000 persones aturades a Catalunya. Si mirem les xifres de la seguretat social, el nombre d'afiliats ha baixat un 9 per cent. S'han perdut afiliats a totes les comarques menys al Ripollès, amb un increment testimonial de 114 persones més d'alta a la Seguretat Social.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir