ERC deixa sol a CiU per aprovar el projecte Barcelona World
Els convergents s'han vist forçats a aliar-se al PP per poder modificar la llei que permeti fer aquest macro complex recreatiu i del joc al costat de Port Aventura

Los terrenos en donde está previsto que se construya Barcelona Wolrd, al lado de Port Aventura.(ACN)

I mentrestant, el PP, demanarà coses a canvi. Ara comença la negociació
Esquerra Republicana esmena pràcticament la totalitat del projecte. Està en contra del plantejament urbanístic, en contra del model i el més important, es mostra contrària a una rebaixa dels impostos pel joc del 50% al 10% que defensa el govern d'Artur Mas per afavorir la implantació dels casinos
Amb Esquerra que posa el llistó pels núvols, a CiU li queda la sortida de pactar el projecte amb el Partit Popular. Rafa Luna ja ha alertat però que no els ho posaran fàcil.
Más información
El PSC estaria disposat a una rebaixa fiscal sempre i quan hi hagués un retorn de part dels beneficis cap al territori. En tot cas, consideren que l'executiu no ha fet els deures en els últims mesos i per això ara ho té complicat a nivell parlamentari.
Des de CiU es limiten a reclamar responsabilitat a la resta de partits alçant la bandera dels llocs de treball que representaria Barcelona World. Amb les esmenes presentades, comença ara la negociació.




