Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Última hora Muere Robe Iniesta, líder de Extremoduro, a los 63 años

Menys visites preventives al dentista per culpa de la crisi

Una de cada tres persones que anava assíduament a la consulta del dentista per fer-se revisions periòdiques ha deixat de fer-ho per la seva situació econòmica

Un dentista atenent un pacient a la seva consulta(ACN)

Un dentista atenent un pacient a la seva consulta

És la principal conclusió d'una enquesta de la Societat Espanyola de Peridòncia que adverteix que molts pacients han fet un canvi d'hàbits i que només van a la consulta davant situacions d'urgència o de dolor.

La doctora Conxita Curull, delegada de la Societat Espanyola de Peridòncia, admet que les conseqüències de la crisi han afectat els hàbits pel que fa a anar al dentista: "han disminuït aquestes visites de revisió i han augmentat les visites d'urgències o per dolor. La gent apura i s'espera a anar al dentista quan ja li fa molt de mal. És una llàstima"

Un estudi revela que el 33% dels enquestats va amb menys assiduïtat al dentista, i que dels que hi van, un 36% hi inverteix menys diners.

Más información

Coincidint amb el Dia Mundial de la Salut Bucodental, els experts recomanen anar dues vegades a l'any al dentista o, pel cap baix, fer una visita anual.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir