Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

'Catalunya va en la bona direcció en turisme'

El secretari general de l'Organització Mundial del Turisme, Taleb Rifai, considera que Catalunya està treballant en la bona direcció per continuar creixent com a destinació turística de primer ordre

(ACN)

Subratlla que ha sabut mantenir la marca Barcelona més enllà de l'èxit dels Jocs Olímpics del '92 i no veu cap perill en que el debat sobiranista pugui fer perdre visitants

Rifai, en una entrevista a l'Hora L, ha assegurat que el debat polític en marxa a Catalunya no afecta els fluxes turístics, i que això només té repercussió quan les tensions deriven en conflictes greus, cosa que no preveu que hagi de passar aquí: "no crec que passi res ni remotament semblant a això. Hi ha tensions polítiques a tot arreu i això només afecta al turisme si s'agreuja. No tenim cap prova que això passi ni que la situació actual tingui impacte en el turisme"

Más información

El secretari general de l'Organització Mundial del Turisme creu que Catalunya està fent bé les coses, i destaca l'impacte mundial de la marca Barcelona. Recomana aprofundir en el turisme cultural com a complement del sol i platja.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir