Els Mossos defensen la reducció de Plaça Molina
L'advocat de la família de l'actor considera que l'actuació dels agents va ser desproporcionada perquè l'home estava sota els efectes d'un brot psicòtic i demana que es continuï investigant

L'actor Alfonso Bayard va ser recordat amb fotografies, dedicatòries i flors a la plaça Molina.(ACN)

Els sis mossos d'esquadra que van participar en la reducció d'un actor que va acabar morint a la Plaça Molina de Barcelona defensen la seva actuació. Han declarat com a testimonis davant la jutge que investiga el cas. L'advocat que defensa la família creu que l'home estava clarament sota els efectes d'un brot psicòtic i que l'actuació dels agents va ser desproporcionada
Segons fonts properes al cas, els 6 agents han dit que quan van arribar a la terrassa de plaça Molina, l'home estava en una actitud agressiva i es negava a marxar.
Más información
Han dit que a primer cop d'ull no van veure que patís cap brot psicòtic i han negat haver-li pegat cap cop. La seva tesi és que van reduir-lo tal i com marca el protocol.
Però l'advocat de la família de l'actor, Francesc Bonatti, considera que l'actuació va ser "desproporcionada" perquè l'home no estava tan "agressiu" i presentava "clars símptomes d'aquest brot psicòtic".
"Alguna cosa va fallar" insisteix l'advocat, que assegura que la mort del seu client "no va ser natural".
Segons Bonatti, el matí del dia dels fets, l'actor havia tingut "un altre incident a la gossera on col.laborava" fruit d'aquest brot psicòtic perquè "li havien baixat la medicació que es prenia".
Dimecres declararan nous testimonis.




