Detingut el presumpte autor del crim de la disco Bikini
Els Mossos han arrestat dos amics seus que també van participar a la baralla en què va morir apunyalat un jove. Tot va començar quan un d'ells va tocar el cul a una amiga de la víctima

Les immediacions de la discoteca Bikini, on es va produir l'apunyalament(ACN)

Agents de l'Àrea d'Investigació Criminal dels Mossos d'Esquadra a Barcelona intenta ara determinar el grau de responsabilitat de cada un d'ells.
El presumpte autor és un home d'origen nigerià i veí del districte de Nou Barris de Barcelona. Va clavar presumptament una ganivetada mortal a la víctima, un noi de nacionalitat espanyola, que la matinada de l'10 d'abril estava celebrantels seus 26 anys amb una colla d'amics a la discoteca Bikini.
Más información
A l'interior del local els dos grups ja van tenir una enganxada però no va anar a més. Segons ha pogut saber SER Catalunya, les dues colles es van enfrontar cap a les 5:30,ja al carrer després que un dels joves que anava amb el grup dels africans va tocar el cul a una noia de l'altra bàndol. Els seus amics li van recriminar a l'instant i va començar una violenta trifulca.
Un dels joves nigerians va treure una navalla i primer la va clavar a un dels nois espanyols, que va quedar ferit a l'espatlla i que un cop a terra va ser agredit després a coces. Quasi al mateix temps, un altre jove va rebre una ganivetada mortal al pit, va caure fulminat i els agressors van fugir corrent.
Els mossos van arrestar el presumpte homicida aquest dimecres i han arrestat dues persones més, amics seus, per la seva presumote relació amb aquesta discussió mortal.




