La matriculació de vehicles es recupera
Les vendes de cotxes nous a l'abril augmenten un 33% respecte el mateix mes de l'any anterior. En el què portem d'any ja superen el 17%de les registrades el 2013.

Un concessionari amb vehicles nous a punt per matricular.(CADENA SER)

Les vendes de cotxes nous a Andorra es recuperen. A l'abril augmenten un 33% sobre l'abril del 2013 en part gràcies al nou pla Engega.
Les matriculacions de vehicles durant el mes d'abril han augmentat un 33% en relació al mateix mes de l'any anterior. En el què portem d'any, la venda de cotxes nous ha crescut un 17%.
Els darrers dotze mesos s'han matriculat 2.615 vehicles el que suposa un increment de prop del 18%.
Aquest és un indicador important de la lenta recuperació econòmica, tot i que les xifres no s'acosten ni de bon tros a les anteriors a la crisi.
Les dades ja posen de manifest l'efecte del pla Engega, que va entrar en vigor justament el mes passat.
El programa impulsa ajudes de fins a 1.000 euros per a la renovació del parc automobílistic a canvi de vehicles energèticament més eficients.




