20 mil palets cremats
20 mil palets cremats a Agrufruto, a un mes vista de l'inici de l'entrada de fruita a l'empresa, en aquesta campanya agrícola. L'empresa corre per encarregar-ne de nous.

(L'incendi de palots a Afrufruto de Torrefarrera, aquest diumenge -foto: Bombers-)

Danys que seran quantiosos, i que avaluen des d'avui mateix els tècnics de l'empresa d'assegurances. I que poden pujar per sobre del milió d'euros, en el ben entès que cada palet nou costa 50 euros. A més a més, també caldrà arranjar el terra de l'exterior on hi havia els palets cremats, perquè les altes temperatures l'ha fet malbé.
El pitjor de tot, segons el gerent d'Agrufruto, JosepMaria Bertran, és que, aquest incendi es produeix a menys d'un més de l'inici de la campanya de fruita i per tant de l'entrada de préssecs a les naus de les empreses.
"El més enrenou de tot això, és que estem a un mes de començar, i el pati que estava ple de palets, doncs ara no n'hi ha; cal buscar les persones que ens faran els palots, que és molt complicat per que estem parlant de quantitats molt grans" diu el gerent de l'empresa de Torrefarrera.
Aquesta firma de Torrefarrera mou entre 18 i 20 milions de quilos de fruita. Hi treballen 18 persones de manera fixa, i 40 més a l'estiu en suport de la campanya.
Mentre encara es desconeix les causes que van originar les flames. Els bombers han remullat durant tota la matinada la fusta cremada per evitar que es revifés.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Josep Maria Bertran. "serà complicat trobar tants palets en tant poc temps"




