La Guàrdia Civil de Girona deté un home rus buscat per 33 homicidis
Els agents van detectar aquest home en un control. Pesava contra ell una ordre de recerca i captura internacional i ja ha ingressat a presó
Els homicidis estan relacionats amb el crim organitzat i ara l'Audiència Nacional haurà de fer els tràmits per extraditar-lo
Agents de la Guàrdia Civil de Girona van detectar ahir aquest home de forma casual en un control. Han trascendit molt pocs detalls d'aquesta detenció i de la identitat d'aquesta persona. És un home d'origen rus molt perillós buscat per haver comès almenys 33 homicidis fora de l'Estat espanyol i relacionats amb el crim organitzat de grups mafiosos de l'est d'Europa.
Más información
Després de la seva detenció, la Guàrdia Civil el va entregar immediatament al jutjat de guàrdia que ja l'ha enviat a la presó a l'espera de traslladar-lo fins a l'Audiència Nacional a Madrid, on es faran tots els tràmits per si cal extraditar-lo al país que el reclama judicialment per respondre per aquests crims.




