Maragall al míting d'ERC: PP critica, Esquerra justifica i PSC no hi entra
La presència del president Pasqual Maragall ahir en el míting central d'Esquerra per les europees continua portant cua. Avui ho ha criticat el PP, ho ha justificat ERC i els socialistes no n'han volgut fer sang

Els germans Pasqual i Ernest Maragall al míting central d'Esquerra Republicana(ACN)

El primer secretari del PSC, Pere Navarro, s¡ha limitat a expressar l'"afecte i respecte" dels socialistes catalans cap a l'expresident de la Generalitat. En la mateixa línia ha anat el candidat socialista a les europees, Javi López: "Respecto molt la figura personal i política de Pasqual Maragall"
ERC, com a principal al·ludit, destaca que Maragall va assistir al míting per voluntat pròpia i assegura que les crítiques responen a la obsessió contra certes persones i grups, i també a la ignorància sobre com van anar els fets. El germà de l'ex president i número dos dels republicans a les europees, Ernest Maragall, no vol entrar en polèmica però afirma sentir-se orgullós de tothom qui va assistir a l'acte electoral: "Totes les companyies van ser perfectament coherents i perfectament vàlides, i me'n sento orgullós de totes"
Más información
Qui s'ha mostrat més crítica és la líder del PP Català, Alicia Sánchez Camacho, que demana respecte per la figura de Maragall: "els fets parlen per si sols", i ha afegit que no vol fer més declaracions al respecte perquè els catalans ja veuen el que està succeint, ha dit. "Ens mereix molt més respecte Maragall i la seva situació personal com per no fer cap consideració més"
Camacho també ha advertit que "en política no val tot"
En declaracions a l'Hora L de la Cadena Ser, el candidat d'ICV, Ernest Urtasun, ha mostrat el seu respecte per Maragall i per la seva decisió d'assistir a l'acte d'ERC.




