Els treballadors de Panrico mantenen la vaga
L'assemblea de treballadors que s'ha celebrat aquest dissabte s'ha desmarcat de la proposta del comitè de tornar a l'activitat i continuar el pols amb la direcció en un altre escenari

Los trebajadores de Panrico manifestándose ante la Audiencia Nacional(ACN)

La continuïtat de la vaga l'ha votat una àmplia majoria de treballadors: 110 vots a favor per 66 en contra. Durant l'assemblea hi ha hagut moltes intervencions que apuntaven la impossibilitat personal de continuar amb una vaga que fa set mesos que dura i que comporta no tenir ingressos.
Davant d'això, també s'han registrat intervencions partidàries de continuar amb l'aturada indefinida perquè consideren que, un cop s'ha arribat fins aquí, cal continuar el camí.
Aquesta assemblea arribava després de la decisió de l'Audiència Nacional de considerar injustificats el 156 acomiadaments previstos per Panrico els anys 2015 i 2016 però d'acceptar com a procedents els acomiadaments que s'han fet fins ara. I també després de la proposta de la direcció de la companyia d'acceptar una rebaixa dels 133 acomiadaments previstos per aquest any sempre i quan el comitè d'empresa presentés la renúncia i, tot seguit, formessin part del col·lectiu d'acomiadats.
Más información
Durant les intervencions de l'assemblea d'aquest dissabte també s'han pogut sentir intervencions crítiques amb la manera de fer del comitè. La vaga indefinida, per tant, continua en aquesta factoria de Santa Perpètua on es fabriquen els Donettes.




