El Comú d'Andorra la Vella estudia implantar un pla de prejubilacions
A demanda del sindicat de la corporació, s'ha aprovat al darrer consell de comú

Comú d'Andorra la Vella(Ca)

L'oposició al comú lamenta el mal clima laboral als aparcaments comunals
El Comú d'Andorra la Vellaha adjudicat un estudi per saber la viabilitat en matèria de personal de la corporació.
Aquesta és una demanda del Sindicat de treballadors del comú de la capital (SITCA) i que la majoria ha volgut impulsar en sessió ordinària per tal de definir l'estat actual dels recursos humans.
L'estudi identificarà les situacions de prejubilació així com possibles reajustaments davant els canvis en matèria de competències entres corporacions i Govern.
La cònsol major, Rosa Ferrer, ha explicat que el Comú estudiarà l'aplicació dels resultats sempre que siguin viables.
Mal clima als aparcaments
Más información
Durant la sessió de comú d'ahir, l'oposició al Comú d'Andorra la Vella va lamentar el malestar dins el personal d'aparcament de la capital i que s'hagi contractat un treballador eventual per solucionar els possibles conflictes dins del sector.
Fins el moment, l'actual director de circulació, Ramón Pujol, s'havia fet càrrec de posar ordre pels continus conflictes. Una tasca que no ha pogut assolir i que l'ha portat a renunciar-hi. El Comú, per substituir-lo, ha contractat un treballador eventual i així mirar de reduir despeses derivades d'una possible contractació exterior, segons la cònsol major, Rosa Ferrer.
Unes explicacions però, que no han satisfet a la minoria que veu com el sistema de contractacions a la corporació de la capital no s'està respectant. La consellera socialdemòcrata de l'oposició al comú d'Andorra la Vella, Dolors Carmona, així ho ha fet constar.
La sessió de Comú d'ahir també va abordar l'acord de competències i transferències amb el Govern que va quedar aprovat pel ple.




