Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Socorristes, no només feina per a estudiants

Aturats de fins a 40 anys amb o sense estudis. És el nou perfil de socorrista cada cop més comú a les piscines durant l'estiu.

(Les piscines municipals de Lleida han arrencat la temporada aquest cap de setmana passat AUTOR: PAERIA)

El 25 per cent dels currículums que s'han rebut per treballar aquest estiu de socorrista a les piscines de la ciutat de Lleida són persones majors de 30 anys. La majoria són aturats que busquen una oportunitat laboral durant els mesos de l'estiu, segons l'empresa Aquasos, que gestiona les set piscines municipals de la capital del Segrià.

La directora esportiva d'Aquasos, Meritxell Bellido, explica que ja no són només estudiants els que s'interessen per treballar de socorristes. "Abans els estudiants ho tenien com una feina d'estudi, per estalviar per pagar-se la matrícula, i actualment és una necessitat. La gent ho fa perquè ho necessita per menjar i per viure" assegura Bellido. Hi ha aturats que s'han tret el títol de socorrisme per tenir garantida una feina durant els mesos d'estiu.

A més, abans solien ser candidats del territori i ara cada cop reben més currículums de fora de Lleida i, fins i tot, de Catalunya, disposats a traslladar-s'hi durant l'estiu per treballar. A la ciutat Lleida, enguany s'han rebut més de 50 currículums per 12 llocs de treball.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Meritxell Bellido, d'Aquasos: no són només estudiants els que volen ser socorristes "ara és una necessitat"

00:00:0000:06
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir