Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Fogueres i revetlles la nit de Sant Joan

El territori català s'omple de milers de ciutadans que festegen, però també es posen alerta els serveis de protecció civil i els bombers

(EFE)

La platja és un dels escenaris centrals de la revetlla. A Barcelona, l'any passat 62.000 persones van ocupar la sorra per viure la nit més curta de l'any i el mateix es donarà aquest any a bona part de la costa catalana. Però no tot serà platja, hi ha escenaris de tot tipus. A Llers, a l'Alt Empordà, recuperen les llegendes de bruixes amb un sopar al castell del poble. Demà es farà la fira de bruixeria i esoterisme, amb activitats per a tota la família i espectacles de màgia, i amb ball inclòs per nens i adults.

Amb falles i fogueres gaudiran aquesta nit els lleidatans. A la capital, la foguera més emblemàtica serà la del Turó de la Seu Vella i a Boí, els fallaires baixaran des de la muntanya fins al poble creant amb les torxes la ja tradicional serp de foc. A Tarragona, el 'Tour 40' dels 40 Principals serà el punt fort de la revetlla amb espectacle de llum i so i la música dels dj's dels 40.

Más información

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

'PROPOSTES' Per Sant Joan, la Fira de la Bruixa de Llers.

00:00:0000:06
 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir