El Barça va pensar en Xavi com a jugador-entrenador
El migcampista era el recanvi pensat per Bartomeu i Zubizarreta quan al mes de febrer el Tata Martino va estar a punt de dimitir

Xavi, a la banqueta durant l'Espanya-Austràlia del Mundial-

El passat mes de febrer, pocs dies després de la dimissió de Sandro Rosell, Gerardo Martino també va plantjar-se la seva dimissió. El tècnic argentí havia perdut el seu màxim avalador al club i, després de les primeres ensopegades, sentia que perdia també la confiança del vestidor. És per això que va exposar-li a Josep Maria Bartomeu i Andoni Zubiarreta els seus dubtes i la seva intenció de deixar també el club.
Mentre intentaven convèncer-lo perquè seguís, Bartomeu i Zubizarreta es van reunir per analitzar i estudiar les diverses opcions en cas que Matino abandonés la banqueta a meitat de temporada. I el seu pla d'emergència hauria estat sorprenent: ja que l'aposta era Xavi Hernàndez. Volien oferir-li al de Terrassa el càrrec de jugador-entrenador almenys fins a final de temporada, emulant el la figura del mite del Manchester United, Ryan Giggs.
Bartomeu i Zubizarreta van considerar que es tractava d'una situació excepcional i que Xavi estava més preparat que qualsevol tènic extern, ja que el veien capacitat i coneixia el club i el vestidor millor que ningú. Per això van descartar a la resta de candidats i apostaven per Xavi. Al final, van convèncer Martino per continuar entrenant fins al final de la temporada i al jugador ni tansols van arribar a oferir-li el càrrec.
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
El Barça va pensar en Xavi com a jugador-entrenador




