Miquel Iceta fa un decàleg per reconstruir el PSC
El precandidat a primer secretari del partit, en una entrada al seu blog, assegura que farà tot el possible per recuperar els militants i simpatitzants que han marxat

Imatge d'arxiu de Miquel Iceta(ACN)

Iceta detalla al seu blog un decàleg que detalla con tornar a reviure el PSC. Una de les idees que llença a la seva pàgina és que Catalunya és plural, així com el PSC, i que "aquí hi cap tothom qui comparteixi la declaració de principis del partit".
L'històric dirigent assegura també que farà de la primera secretaria un espai permanent de síntesi i de respecte a totes les sensibilitats.
En un clar missatge cap els sectors crítics, Iceta assegura que vol convertir la diversitat en patrimoni del PSC i que treballarà per a què el partit recuperi la germanor i la cultura del treball en comú.
També s'ha mostrat disposat a fer de Nicaragua un espai d'acollida per l'activisme i l'acció política progressista, així com a obrir el partit a les noves formes de fer política.
Más información




