Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Augmenten els viatges de plaer a països com Kènia o Tanzània

El Servei de Vacunacions Internacionals de l'Hospital Santa Caterina de Salt ha detectat aquest augment de viatges a països que eren menys demandats a causa de la crisi

(ASOCIACIÓN ESPAÑOLA DE PEDIATRÍA)

Fins a mitjans de juny d'aquest any s'havien vacunat per fer viatges internacionals unes 2.500 persones, que són més o menys les mateixes que l'any passat a la mateixa època. Aquest any, però, han detectat que es torna a vacunar gent que vol anar de viatge a països com Kènia i Tanzània, unes destinacions més cares que a l'inici de la crisi van caure en picat.

El coordinador de vacunacions internacionals Ramon Dalmau, afirma que les persones que es vacunen per anar a fer negocis continuen a l'alça, ja que aquest any la gent va a fer negocis a l'Àfrica, i l'any passat hi anaven més a Amèrica del Sud.

Tot i que la gent que fa un viatge internacional és més conscient de la importància de vacunar-se, només la meitat ho fan. Un 10% dels que marxen tornen a Girona amb alguna malaltia, la majoria per paràsits intestinals.

En el darrer any el Servei de Vacunació Internacional ha atés una quarantena de casos de malària. Immigrants que han anat de visita als seus països i han tornat infectats.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir