Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El Parlament rebutja el fracking

És la conclusió final de la comissió del Parlament que des del febrer del 2013 ha estudiat el fracking

Tots els grups excepte el PP han votat a favor d'un document que rebutja aquesta tècnica d'extracció de gas tan polèmica i qüestionada pels seus efectes mediambientals

Ampli consens dels grups parlamentaris en contra del fracking a Catalunya. Tots excepte el Partit Popular han acordat rebutjar de manera definitiva l'extracció de gas amb aquesta tècnica tan polèmica i qüestionada pels seus efectes mediambientals. Entre els arguments d'aquesta comissió per rebutjar-lo: Catalunya no té les característiques geològiques adients per amagar gas a grans profunditats; buscar-lo o extreure'l amenaçaria el paisatge i altres recursos naturals; i tot plegat seria poc rendible econòmicament.

Jaume Moya, de la plataforma Aturem el Fracking, diu que l'ideal seria prohibir-lo, però reconeix que el Parlament no té les competències. Continuaran treballant, diu, per aconseguir que el govern central i Europa el prohibeixin.

Aquest acord al que ha arribat avui la Comissió d'estudi del fracking del Parlament es debatrà i ratificarà al darrer ple abans de l'estiu

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir