Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

L'Anella Olímpica de Barcelona es convertirà en el primer parc temàtic d'esport

D'aquesta manera, es donarà un ús continu a una instal•lació que ara per ara roman tancada bona part de l'any

L'Anella Olímpica de Barcelona es convertirà a partir de l'estiu que ve en el primer parc temàtic d'esport. A Open Camp qualsevol persona podrà fer activitats com un esportista professional.

Open Campserà un parc temàtic que combina activitats esportives, entreteniment i tecnologia. El visitant participarà d'aquestes experiències, per exemple fent simulacions d'esgrima o de ciclisme de pista. Tot això, a més, utilitzant la tecnologia més nova, com ara la càmera lenta.

El recinte també inclourà tots els serveis per poder passar un dia sencer d'esbarjo, es faran espectacles de cloendai s'integrarà el Museu Olímpic, millorantel bulevard de les estrelles.La tinenta d'alcalde d'esport, Maite Fandos, explica que el projecte "permetrà que l'estadi tingui més vida del que té avui". L'estructura de l'Anella no es modificarà i permetrà "poder continuar celebrant esdeveniments esportius i culturals" com s'ha anat fent durant aquests anys.

La inversió inicial serà de 20,5 milions d'euros, una aportació que faran empreses privades. Es preveu que el primer any passin entre 1,6 i 1,7 milions de visitants ique l'impacte econòmic directe i indirectesigui de 53,8 milions d'euros l'any.

L'entrada general serà de 28 euros, també hi haurà passis només pels espectacles del vespre i d'altres amb activitats extra.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir