Mariona Carulla continuarà com a presidenta del Palau de la Música
El candidat alternatiu i ex-tresorer de Fèlix Millet, Pau Duran, no ha acceptat la pròrroga de la Mesa Electoral per poder presentar-se fins a les 18:30 d'ahir

Detall del Palau de la Música(ACN)

Duran s'ha mantingut ferm en la renúncia de la seva candidatura i dóna via lliure a Carulla.
Carulla ha guanyat les eleccions, tot i que s'ha de dir que era l'única candidata. La Presidenta Mariona Carulla ha estat reelegida després que l'altre candidat i ex-tresorer de Fèlix Millet, Pau Duran, es retirés 24 hores abans que se celebressin els comicis i no acceptés la pròrroga de presentar-se fins a dos quarts de 7 de la tarda, que li oferia la Mesa Electoral.
La presidenta de l'Orfeó el va acusar d'irresponsable per haver difós mentides i de covard per haver-se retirat un dia abans de les eleccions. Segons Marc Canals, membre de la mesa electoral, la llista de l'ex-tresorer de Millet repartia publicitat de la seva candidatura dins el Palau quan estava prohibit, i fins i tot va amenaçar a una treballadora.




