Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Última hora Muere Robe Iniesta, líder de Extremoduro, a los 63 años

Creix el turisme rural

El nombre de pernoctacions en establiments rurals ha crescut un 48,2% a Catalunya durant el segon trimestre de l'any, en comparació amb 2013

La casa de turisme rural Cal Carulla a l'Astor (Pujalt, Anoia)(ACN)

La casa de turisme rural Cal Carulla a l'Astor (Pujalt, Anoia)

Segons dades de l'Idescat, aquest increment s'ha produït pel bon comportament tant del turista nacional com de l'estranger.

De totes les destinacions, destaca la Costa Daurada, amb un increment del 100%. Això vol dir que entre l'abril i el juny hi ha hagut el doble de llits ocupats que durant el mateix trimestre de l'any 2013. També estan vivint una bona temporada als Pirineus, amb un increment del 70,9%, i a les Terres de l'Ebre, on les pernoctacions han pujat un 69,5%.

Más información

No només la gent dorm més dies als establiments rurals, sinó que també s'incrementa el nombre de persones que opten per aquest tipus de turisme. Segons aquestes dades, el volum de viatgers registrats en aquests hotels ha pujat prop del 27% durant el segon trimestre de 2014.

Més enllà de l'efecte que hagi pogut tenir la encara lleu recuperació econòmica, cal tenir en compte que aquest any la Setmana Santa ha caigut a l'abril, mentre que l'any passat ho va fer al març.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir