Tres banyistes han mort a les platges aquest cap de setmana
En tots els casos onejava la bandera verda que permet el bany

La platja de Salou(ACN)

Tres banyistes han mort aquest cap de setmana a les platges catalanes i ja són 18 víctimes en el que portem d'any. Dues de les morts s'han produït a les costes tarragonines i en tots els casos onejava la bandera verda.
Cap de setmana tràgic a la Costa Daurada, amb dues morts a l'aigua. El darrer ahir: una dona de 48 anys que va perdre la vida a la platja de Vilafortuny, a Cambrils. Els fets van passar cap a les 3 de la tarda... un grup de banyistes van veure el cos de la dona surant a l'aigua i ràpidament van alertar els socorristes que la van treure inconscient. Tan els socorristes com els Serveis d'Emergències Mèdiques van intentar reanimar-la sense èxit.
Dissabte va ser un home de 74 anys el qui va perdre la vida a Salou. En aquest cas no es descarta que pogués patir patologies prèvies. En amb dos casos l'aigua es trobava perfecte pel bany i onejava la bandera verda.
La tercera víctima mortal del cap de setmana és una turista txeca de 76 anys que va tenir problemes mentre es banyava a Lloret de Mar. La dona va sortir pel seu propi peu de l'aigua, però minuts més tard va avisar que es trobava malament i va morir.




