Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Sánchez s'ofereix a Mas per liderar una reforma constitucional

El nou líder del PSOE ha recordat a Mas que la consulta és il.legal

'Artur Mas y Pedro Sánchez'(ACN)

'Artur Mas y Pedro Sánchez'

És la primera reunió entre el president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, i el nou líder del PSOE, Pedro Sánchez

Primera reunió entre el president Mas i el nou líder del PSOE, Pedro Sánchez. S'han trobat avui a la seu del Govern just una setmana abans de l'11 de setembre, la Diada Nacional de Catalunya.

El guió ha estat el previsible: el cap de l'executiu català ha reiterat que la consulta és irrenunciable mentre que Pedro Sánchez ha posat sobre la taula la seva proposta de reforma federal.

Más información

Sánchez ha dit a Mas que la situació s'ha de superar amb lideratges constructius. Sense solucions noves, el socialista ha explicat que s'han d' "abandonar les fronteres i els monòlegs enquistats". Avisa dels problemes i del perjudicial que seria seguir en la línia dels governs de Mas i de Rajoy.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir