Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Continuen les declaracions dels alcaldes imputats a la FMC

Els primers en parlar ahir reconeixen que cada mes cobraven de l'entitat, però diuen que això era legal

Bustos després de declarar(ACN)

Bustos després de declarar

Els alcaldes imputats pels presumptes sobresous això ho afirmen, però no és el que creu la Fiscalia, que insisteix que aquests diners que cobraven constaven com a dietes, però era una quantitat fixa. Sospita que eren sobresous encoberts.

La llei prohibeix als alcaldes tenir dos sous, però segons fonts judicials, els batlles imputats han intentat justificar que el que cobraven no era un salari. En concret, diuen que s'havia de compensar la seva activitat i que declaraven els diners.

Más información

Segons els alcaldes, tot es va fer bé, i si no es va fer constar com tocava és problema de l'expresident Manel Bustos i l'exsecretari. Sí que han reconegut que el sistema es va canviar el 2012 i que ara només es passen tiquets pel que es gasta.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir