Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

El CAC castiga les ràdios d'àmbit estatal

El CAC, un òrgan de l'administració catalana, ha tornat a beneficiar a empreses properes al sobiranisme i a castigar les ràdios d'àmbit estatal com la cadena SER en l'últim concurs de concessions d'emissores

El president del CAC, Roger Loppacher, durant l'acte de presa de possessió de Salvador Alsius, Yvonne Griley i Eva Parera com a consellers del CAC. Horitzontal.(ACN)

El president del CAC, Roger Loppacher, durant l'acte de presa de possessió de Salvador Alsius, Yvonne Griley i Eva Parera com a consellers del CAC. Horitzontal.

El consell de l'audiovisual de Catalunya, un òrgan en principi independent format per tres consellers designats per CiU, un per ERC, un pel PSC i un altre pel PP, ha adjudicat 22 noves llicències de ràdio a empreses ben relacionades amb CiU.

9 d'aquestes freqüències a les emissores de RAC, del grup Godó. El segon operador més beneficiat, amb 6 freqüències, és el grup Flaix, propietat de Carles Cuní i Miquel Calçada, aquest últim nomenat per la Generalitat comissari dels actes del tricentenari.

El CAC també li concedeix 2 freqüències a un empresari que va créixer a l'ombra del pujolisme, Justo Molinero. La resta de freqüències s'adjudiquen a petites empreses o entitats entre les quals es troba l'església adventista.

De nou el grup Prisa no obté cap de les llicències d'explotació comercial a principi adjudicades per un sistema de concurs públic en què puntuaven amb 80 punts la proposta tecnològica, 80 l'econòmica, 210 la programació i 80 l'estructural. Tampoc obté cap freqüència la resta de cadenes que operen a la resta d'Espanya.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir