Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

La Cambra de Comerç confirma un canvi de tendència de l'economia

El segon semetre del 2013 els indicadors apuntaven a una certa recuperació malgrat ser un any dolent

Martí i Pantebre durant la presentació avui de l'informe econòmic 2013(SFGA)

Martí i Pantebre durant la presentació avui de l'informe econòmic 2013

La previsió és que el 2014 es tanqui amb una lleugera recuperació del PIB

La Cambra de Comerç confirma un canvi de tendència de l'economia.

Segons s'apunta en l'informe econòmic, l'any 2013, l'economia va seguir patint dificultats, tot i que a partir de la segona meitat es van començar a percebre canvis. En aquest sentit, i segons el president, Marc Pantebre, l'economia ha experiemntat un punt d'inflexió i s'encaminica cap a la recuperació. Un fet que s'ha fet evident durant aquest 2014.

Más información

En aquest sentit, durant els primers mesos de l'any s'han registrat avenços moderats d'alguns indicadors d'activitat clau. Per exemple, importacions, visitants o matriculacions. A més, el nombre d'assalariats ha deixat de caure en termes acumulats fins el mes de juny.

Així, Andorra podria tancar el 2014 amb un registre positiu del PIB per primer cop en set anys. Una millora que vindria donada per la recuperació de l'economia internacional, sobretot pel creixent dinamisme de l'economia espanyola. La Cambra assenyala, però, que el creixement serà dèbil i que no s'albiren increments sostinguts de l'activitats fins, com a mínim, d'aquí a dos anys.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir