Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
BANDES LLATINES

Presó pels 4 joves que van tallar dos dits a un noi a Badalona

El van intentar matar a cops de martell com a càstig perquè havia abandonat la banda a la qual pertanyia. Un cinquè detingut haurà de presentar-se cada 15 dies als jutjats

Barcelona

El jutjat d'instrucció número 4 de Badalona ha enviat a presó 4 dels 5 detinguts per intentar matar un noi que volia abandonar una banda llatina.

El jutge ha deixat en llibertat el cinquè detingut però s'haurà de presentar als jutjats cada 15 dies. Estan imputats per intent d'assassinat i pertinença a grup criminal. Són tots majors d'edat, sudamericans, menys un d'origen magribí i han passat aquest migdia a disposició judicial.

Dilluns passat a les 5 de la tarda van acorralar la víctima, un noi d'origen bolivià, i el van colpejar amb un martell al cap, li van fer talls per tot el cos i li van tallar dos dits de la mà amb un matxet. Va passar al costat de la biblioteca a l'Avinguda del Congrés a Badalona.

El jove va haver d'ingressar d'urgència a l'Hospital de la Vall d'Hebron de Barcelona on li van haver d'amputar les falanges. Els Mossos van detenir el mateix dia dos joves i ara ja són 5 els arrestats, relacionats tots amb una banda llatina, no ha trascendit quina, que haurien volgut castigar aquest noi després d'abandonar el grup.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir