Dilluns, Serrat al Toreski
Joan Manuel Serrat ens visitarà dilluns 10 de novembre a les 11:00 per presentar-nos la seva “Antologia desordenada”. No cal invitació. L’entrada a l’estudi Toreski de Ràdio Barcelona serà lliure fins completar l’aforament

José Irún

Barcelona
Dilluns, 10 de novembre, Joan Manuel Serrat tornarà a Ràdio Barcelona, on fa 50 anys va actuar per primera vegada en públic al Radioscope de Salvador Escamilla.
En aquesta ocasió ho farà amb Gemma Nierga, a l’estudi Toreski i per presentar el seu últim disc, “Antologia desordenada” . També el felicitarem pel premi Ondas que rebrà enguany per la trajectòria més destacada.
Obrirem les portes d l’estudi Toreski als oients que vulguin recordar i escoltar algunes de les 50 cançons que Serrat ha enregistrat amb amics per aquesta antologia.
Serà a les 11 del matí i no cal invitació. L’entrada serà lliure fins completar l’aforament del Toreski




