La jove escriptora Verònica Sánchez guanya el premi Carlemany
Amb l'opera prima "L'Escapista", s'adjudica el guardó de Foment de la lectura


Andorra la Vella
Verónica Sánchez Orpella amb la novel·la "L'escapista" és la guanyadora del Premi Carlemany per al Foment de la Lectura.
Barcelonina i de 31 anys, Verónica Sánchez és llicenciada en Humanitats i Periodisme, i actualment treballa com a professora de Literatura a l'Aula Escola Europea. És la seva primera novel·la i el premi l'encoratja per escriure més. Contenta perquè la seva tasca de fomentar la lectura als seus alumnes ara es veu plasmada en una novel·la editada per Columna Edicions.
Entre el 2011 i el 2012 va viatjar per Àsia i allà es va començar a gestar "L'Escapista".
El código iframe se ha copiado en el portapapeles
Verònica Sánchez, guanyadora del Premi Carlemany.
Sánchez ja té al cap altres idees de projectes literaris però ara vol gaudir del procés de l'edició de la seva primera obra.
La novel·la de Verónica Sánchez ha destacat per sobre dels 22 originals presentats. El Premi Carlemany per al Foment de la lectura està dotat de 10.000 euros aportats pel Govern d'Andorra, Grup 62 i la fundació Enciclopèdia Catalana.




