Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast
Sociedad
ZOO BARCELONA

Ingressa a planta l'home que va ficar-se a la gàbia dels lleons

Justo evoluciona favorablement després de passar 10 dies a l'UCI

Barcelona

En Justo, l'home que va entrar a la gàbia dels lleons del zoo de Barcelona el dia 7 de desembre, ja està ingressat a planta de l'Hospital de la Vall d'Hebron.

Aquest policia local en excedència, que va quedar ferit de gravetat, ha passat 10 dies ingressat a l'UCI, primer en estat crític, i des del dia 18 de desembre ja és a planta i evoluciona favorablement de les greus ferides que va patir segons han confirmat fonts de l'hospital a SER Catalunya.

L'home de 45 anys i veí de Gelida, que ja havia protagonitzat altres incidents, volia penjar una pancarta reivindicativa escrita a mà a l'interior de la gàbia dels lleons del zoo de Barcelona el diumenge 7 de desembre. La duia dins d'una motxilla i quan es va enfilar a la part interior de la tanca, una de les lleones se li va tirar a sobre i el va fer caure des d'una altura considerable fins al fossar. Els animals el van arrossegar i el lleó fins i tot se li va posar a sobre. Va quedar inconscient i immòbil i això probablement li va salvar la vida segons els mateixos responsables del zoo.

Quan el personal del zoo, els Bombers i la Guàrdia Urbana el van aconseguir treure de la gàbia, l'home tenia mossegades, urpades i cops per tot el cos, també a la cara. Una ambulància medicalitzada del SEM el va traslladar fins a l'Hospital de la Vall d'Hebron.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir