Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Els fabricants neguen que les motos de 125cc tinguin la culpa de l'augment d'accidents

La patronal del sector, Anesdor, creu que l'Ajuntament de Barcelona ha fet un anàlisi precipitat en dirigir el focus cap als motoristes que han convalidat el carnet de cotxe

Barcelona

Anesdor, la patronal dels fabricants de motos, assegura que no hi ha cap dada que suggereixi que l'increment d'accidents a Barcelona és responsabilitat dels conductors que porten motos de 125 cc amb el carnet de cotxe. Diu que els vehicles d'aquesta cilindrada tenen menys accidents del que els hi tocaria per estadística i no volen ni sentir a parlar d'eliminar la convalidació del permís de conduir B.

El Secretari General d'Anesdor, José Maria Riaño, creu que l'anàlisi de l'Ajuntament ha estat precipitat:

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

'L'Ajuntament de Barcelona s'ha precipitat en l'anàlisi que ha fet dels accident de moto'

00:00:0000:06
Descargar

L'anàlisi precipitat no és l'única crítica que Anesdor fa a l'Ajuntament. Li reclamen també més transparéncia en les dades sobre l'accidentalitat a la ciutat. Riaño assegura que parlen de falta de perícia dels conductors, però que les distraccions i no respectar el semàfor són dos comportaments que expliquen més del 30 per cent dels sinistres.

Anesdor s'ha sumat a la proposta feta pel RACC i creu que la millor manera de reduir la sinistralitat és substituir les multes per formació. Per fer-ho, diuen, n'hi hauria prou amb una modificació de les ordenances municipals.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir