Selecciona tu emisora

Ir a la emisora
PerfilDesconecta
Buscar noticias o podcast

Nou Barris busca turistes

El districte posa en marxa un pla amb 4 rutes per promocionar el seu patrimoni cultural i arquitectònic

Barcelona

Quatre rutes turístiques aparéixen ja en plànols gratuïts que el districte ha posat en circulació. La iniciativa té un doble objectiu: atreure turistes al districte que més està patint la crisi econòmica i reduir el nombre de visitants que només es queden al centre de la ciutat que ja està molt massificat.

Els recorreguts porten a espais com el Parc Central de Nou Barris, l'Esglèsia del Mental, el Santuari de Santa Eulàlia de Vilapicina, la Casa de l'Aigua, la Font Màgica Manuel de Falla o el Castell de Torre Baró.

La Tinent d'Alcalde d'Economia, Sònia Recasens, explica que aquesta oferta es dirigeix al turista que visita més d'una vegada a Barcelona.

El código iframe se ha copiado en el portapapeles

Sònia Recasens turisme Nou Barris

00:00:0000:06
Descargar

Per promocionar les rutes, s'han realitzat 27 vídeos dels diversos punts d'interès que s'han gravats a peu de carrer i amb drons i que es poden trobar al web municipal. L'Ajuntament ha invertit 14.000 euros en aquest pla.

 

Directo

  • Cadena SER

  •  
Últimos programas

Estas escuchando

Hora 14
Crónica 24/7

1x24: Ser o no Ser

23/08/2024 - 01:38:13

Ir al podcast

Noticias en 3′

  •  
Noticias en 3′
Últimos programas

Otros episodios

Cualquier tiempo pasado fue anterior

Tu audio se ha acabado.
Te redirigiremos al directo.

5 "

Compartir